Klagomål

Kära läsare
Här kan du få råd och vägledning om du önskar göra oss uppmärksamma på ett fel eller lämna klagomål på en artikel eller bild på någon av Nordiska Mediers/Mentor Communications branschportaler.

Så här gör du
Du kan alltid vända dig direkt till redaktionen om du anser att någon information är felaktig.
Överst i varje artikel finner du namnet på den redaktör som skrivit artikeln.
Mentor Communications Redaktion
Nordiska Medier Redaktion

Så rättar vi till misstaget
Korrigeringar görs direkt i det publicerade materialet. Om Nordiska Medier/Mentor Communications har framfört felaktiga påståenden eller upplysningar som orsakat skada så ber vi om ursäkt för det.

Om du behöver gå vidare med dina klagomål
Om Nordiska Medier/Mentor Communications avvisar dina klagomål kan du vända dig till Pressens Opinionsnämnd (po.se). Gör din anmälan så snart du kan, dock senast fyra veckor efter att Nordiska Medier/Mentor Communications avvisat ditt klagomål.












Sänd till en kollega

0.039